Obchodné podmienky

Obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode drezy-batérie.sk

 

 

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v nepoškodenom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavené slovenskými návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak to je pre daný druh tovaru obvyklé.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávající vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrzením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša spoločnosť právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme i v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt, alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom. O odoslaní tovaru budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.

4) STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávateľ ako súkromná osoba má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Ak sa takto rozhodnete, kontaktujte predávajúceho a zašlite mu písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie. Zakúpený tovar zašlete spolu s dokladom o kúpe späť na našu adresu. Pri vrátení tovaru musí byť tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva apod.). Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar, pokiaľ zákazník nepožiada inak.

5) DOVOZ TOVARU

Objednaný tovar vám v rámci SR dovezieme zdarma. Taktiež Vám tovar vynesieme až do Vašej domácnosti, v prípade, že rozvoz zabezbečujeme našími vlastnými prostriedkami.
Pri dovoze tovaru naším zamestnancom Vám poskytneme rýchle školenie ako výrobok používať. Mimo našej regionálnej pôsobnosti Vám tovar doručí kuriér. Kuriér nie je povinný doručit tovar priamo až do Vašej domácnosti. Z toho dôvodu by zákaznik mal počítať so zabezpečením vynášky tovaru svojpomocne. Spoločnosť Profi shops s.r.o. nebude uznávať reklamácie na nevykonanú vynášku tovaru kuriérskou službou.

6) DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota je od 1-14 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

7) PLATBA

V rámci Bratislavy a okolia do 100 km je možné Vami objednaný tovar zaplatiť platbou vopred na náš bankový účet (zákazník dostane na mail faktúru so všetkými údajmi najneskôr do 36 hodín od vzniku objednávky) keď bude platba uskutočnená zákazníkovi sa dovezie objednaný tovar alebo platbou v hotovosti pri donáške tovaru. Mimo našej regionálnej pôsobnosti Vami objednaný je možné  tovar zaplatiť platbou na náš bankový účet tovar bude vyexpedovaný až keď obdržíme platbu a tovar Vám privezie kuriér alebo dobierkou kurierovi v hotovosti.

Ceny v e-shope môžu byť odlišné ako sú ceny na kamennej predajni a nevzťahuje sa na ne už žiadna iná zľava.

8) POTVRDENIE ZÁRUČNÉHO LISTU

V prípade že tovar Vám privezie kuriér, pošlite nám, prosím záručný list a kópiu daňového dokladu na potvrdenie poštou. Daňový doklad a potvrdený záručný list Vám pošleme obratom. Pokiaľ sme Vám tovar doniesli osobne všetky formality vybavíme na mieste.

9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupující povinný čo najskôr hlásiť našej spoločnosti - najlepšie mailom. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesíacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom, s výnimkami stanovenými občianskom zákonníku.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady vzniklé bežným používaním 
b) nesprávnym použitím výrobku 
c) nesprávnym skladovaním

d) hrubým zaobchádzaním s výrobkom a nedodržaním pokynov v návode

e) vady spôsobené neodbornou montážou

Postup pri reklamácii:

Naša spoločnosť predáva drezy, zmiešavacie batérie a príslušenstvo pri ktorom si tovar zákázník nenosí do servisu ale servisný technik príde ku Vám domov a výrobok opravý. Pokiaľ výrobok vykazuje vadu, treba zavolať servisného technika, telefóne čislo najdete na záručnom liste, pokiaľ by ste ho nenašli napíšte nám e-mail(do e-mailu Vás prosíme aby ste píslali miesto bydliska) a obratom Vám pošleme telefonne číslo na servisného technika a dohodnete si termín opravy.

2. servisný technik je Vám povinný vyplniť reklamačný protokol


Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda od nahlásenia reklamovaného tovaru.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.01.2014 a plne nahrádajú predchádzajúce obchodné podmienky. Vyhradzujeme si právo zmeniť obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.

 


 

Profi shops
Klincová 37/B
821 08  Bratislava

Tel.: 0903 707 907

Zákony a predpisy:
- zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji


 

 

YWE5Zj